Egyhat



 
البوابةمكتبة الصورالرئيسيةبحـثالأعضاءالتسجيلتسجيل دخول الاعضاءدخول



شاطر | 
 

 نفسى اعيش 100 سنة يادكتور!!!!!!!!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
elking
المراقب العام
المراقب العام
avatar

عدد المساهمات : 479

ذكر





مُساهمةموضوع: نفسى اعيش 100 سنة يادكتور!!!!!!!!!!!!!!!   الإثنين أبريل 20, 2009 7:39 am



المريض : يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟
الطبيب : أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟
: لأ أبداً، عمري ما دقت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة
: بتلعب قمار؟
: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج
: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟
: ولا بأفتحهم من أساسه
: ولا بتسهر على القهوة؟
: ولا عمري عتبتها برجلي
: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟
: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب
: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟
: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟
: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟
: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله؟
: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟
:ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي
:بتصلي؟
: يوم الجمعة بس



:بتحب ؟

: لا بحب البنات ، ولا بيحبوني !
:
أمال عايز مية سنه تهبب فيها إييييييييه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmedsaad498
عضو جديد
عضو جديد


العمر : 42
عدد المساهمات : 271
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نفسى اعيش 100 سنة يادكتور!!!!!!!!!!!!!!!   الإثنين أبريل 20, 2009 5:26 pm


وانت مالك عاوز الميت سنة يهبب بيهم ايه
انت مش لهفت منه ثمن الكشف
خلاص اديله الميت سنة بتوعه وهو حر فيهم
انشالله يارب يوزعهم على الغلابة اللي زيي هو حر فيهم
الراجل بفلوسه دخل لك وعاوز ميت سنة
انت لك اكل واللا بحلقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
البرنس
عضو V.I.P
عضو V.I.P
avatar

العمر : 52
عدد المساهمات : 350

ذكر


مُساهمةموضوع: رد: نفسى اعيش 100 سنة يادكتور!!!!!!!!!!!!!!!   الثلاثاء أبريل 21, 2009 3:07 am

ahmedsaad498 كتب:

وانت مالك عاوز الميت سنة يهبب بيهم ايه
انت مش لهفت منه ثمن الكشف
خلاص اديله الميت سنة بتوعه وهو حر فيهم
انشالله يارب يوزعهم على الغلابة اللي زيي هو حر فيهم
الراجل بفلوسه دخل لك وعاوز ميت سنة
انت لك اكل واللا بحلقة



يا إخوانا أشهدوا
وهو على رأى المثل وشهد شاهد من اهليه
جوز دكاتره واحد حاطط الموضوع والتانى بيعلق عليه
الدكتور الأولانى عاملينا فيها سوقراط وهارى المريض أسئله
واللفندى الدكتور التانى يقولك لهفت تمن الكشف
بذمتكوا أنا عاوز أرضى زمتكوا ده مستوى دكااتررررررره
.
.
.
أنا قولت قبل كده الأولانى مستنصدنى
أما التانى فهى شيزوفرانيا واضحة




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نفسى اعيش 100 سنة يادكتور!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Egyhat :: `·.¸¸.·´´¯`··._.· (فرفش معانا) `·.¸¸.·´´¯`··._.·` :: الضحـــــــــــك والفرفشه | Laughter, witty-
انتقل الى:  

E.g.y/Forever

الساعة الانبتوقيت مصر
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات ايجى هات
Powered by phpBB2 ® Ahlamontada.com
www.egyhat.mam9.com
حقوق الطبع والنشر©2011 - 2009